Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur ,parca prin curaj



A mai trecut o zi obositoare, si plina de momente amuzante, zic eu. Avand 20 de ani, parca nu mai pot merge la mama sau la tata sa le cer bani, parca ma simt prost, si astfel m-am apucat de un "job" mai de week-end, ceva ce sa imi permita sa ma pot tine si de facultate. Ei bine la acest job nu fac altceva decat sa atrag clienti catre produsele pe care le promovez, astfel facand pormotiile astea la diferite produse, am prins tot felul de oameni,de persoane, insa triumfatori ies cei varstnici! Linistit, abordand oameni, si spunand speack-ul produsului, invit potentialii clienti sa si guste produsul, in speack se explica ce este produsul, pe tot standul era scris mare " Fruzu, iaurtul care se intoarce"; dar am constat cu stupoare ca toti batraneii ma intrebau: "auzi maica ce-i asta, inghetata?" . Parca iti venea sa iti dai un pumn in cap de nervi, dar m-am calmat repede. Un alt moment amuzant a fost , pe cand faceam promotie la Kinder Maxi King, o gustare cu lapte,caramel si ciocolata ,stiti voi reclama aia, cu tipu ala ce mananc o nebunie dinasta, si are o calatorie spirituala prin frigider; dar nici aici nu am fost ferit de ineptii. Am fost intrebat de un domn in varsta daca e buna placinta ce o recomand, din nou am ramas fara cuvinte. Dar locul unu, cu mare avans il ocupa o batranica pe la 65 de ani,care a fost fabuloasa,se plimba ,draga de ea, cu un tub de lubrifiant  Durex Play prin Carrefour.      Saraca doamna , nu stiu ce a crezut despre acel produs, dar a crezut ca e apa de gura, ca ma intreba cum se ia: "dupa fiecare masa" :)) . In concluzie, parca moralu meu e mai sus, sa stiu ca nu sunt asa "special" pe cat am crezut eu :P

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger