o noua prespectiva

Ei bine, o noua seara , o noua stare de plictiseala generala, pierdut undeva printre vise, stand in pat, un semnal ma desteapta. Se pare ca era telefon cel care se zbatea din rasputeri sa imi arate ca un vechi coleg ma cauta. Raspunzand cu arhi-cunoscutul "Alo,da?" el ma roaga sa binevoiesc a iesi pana afara. De aici nu a fost cale lung sa sar la el in masina , si sa ajung la 2 blocuri mai departe de mine, intr-un clubulet ce se numeste eXclusive, unde urma sa aiba loc un eveniment,care pe mine ,la prima impresie nu speram sa ma atraga. Si cu ceva curaj, pasesc inauntru si de odata sunt luat pe sus de acordurile unei chitari! Ghidat de sunete ma asez la o masa, imi aprind o tigara , si incerc sa inteleg , ce se intampla aici, ce se intampla cu mine. Gandul imi spunea: "frate , e muzica folk asta, nu e ceea ce iti place tie, ia haina pe tine si hai sa plecam acasa" , dar inima ,era de alta parere, ea ma facut sa raman, ea a dictat picioarelor sa nu faca nici un gest, ci sa ramana linistite acolo. Mda, muzica folk, prietenii ar fi zis ca m-am tampit, dar nu, este prea frumoasa, nici nu pot explica in cuvinte momentele alea in care eram o gramada, adunati unii langa altii; altii pe jos ,altii pe scaune, si aplaudam si cantam; in acele momente simteai cum ti se face  "pielea gainii". Ei bine astfel am plecat dupa ceva timp, dintr-un loc cu mult bun gust, incantat si multumit. Multumesc de asemenea lui Razvan ( www.marchiz.ro ) si Radu care mi-au spus de acest eveniment. Pozele de asemenea sunt luate de pe blogul lui Razvan (pe care va invit sa-l cititi )! Si din cate am inteles, acest eveniment va devenii saptamanal, asa ca va asteptam in numar cat mai mare!



2 comentarii:

  1. Adevarul este o latura a sensibilitatii, iar atunci cand vorbesti despre tine, si recunosti un adevar...parca te face si mai bun in ochii tai. Ce am vrut sa zic cu asta? Pai, doar faptul ca in orice lucru care nu-ti place descoperi de fapt un lucru care ai uitat sa-l mai faci...
    Andruskă, te apreciez, incaodata, pentru sinceritate!

    P.S. sa nu uitam ca pozele au fost facute cu aparatul lui Radu, da? :)))

    RăspundețiȘtergere




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger