acum 10 ani

       

Este 8.00 dimineata, sunt la facultate, biomecanica, anul II, fara chef ,plictisit si adormit. Ei bine , si stand asa ca o legumama gandesc ce faceam acum vreo 10 ani la ora asta. Foarte,foarte usor, dormeam, si dormeam adanc si visam ceea ce urma sa pun  in practica in data ce ma trezeam. S-a facut 9.00,profa asta incepe sa ne vorbeasca despre giroscop, neinteresant; mai odinioara la ora asta eram deja pregatit pentru "lupta" ce va urma afara cu prietenii. Usor limbile ceasului se imping una pe alta si se face 13.30, in sfarsit plec si eu acasa , deja obosit, gandindu-ma la patul, care acuma mi se pare, tare. Ma urc in autobuz, imi pun muzica in casti, si din nou ma cuprind amitirile, s-a dat din nou "play la filmul copilariei". Parca si azi o aud pe mama strigand de la geam: "andrei, hai la masa ".Ajuns din nou in filmul real,cel prezent, constat ca lumea mea se invarte acuma,monoton, in jurul scolii,al facultatii,al muncii.

        Dar zambesc stiind ca a venit seara, ca va mai trece o zi, si inca o zi si tot asa; si ca voi mai traii o copilarie, impreuna cu copii mei. Somn usor!:)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger