Asta-s EU



Asta-s eu, asa am fost, asa voi ramane, indiferent de ce va venii! Multi imi spun ca de multe ori sunt copil, "tampit", nebun si altele. Eu ma impac cu soarta, raman aici , cu cine ma place, cu cine ma accepta, cu cine ma iubeste. Plin de defecte din cap pana in picioare, nu pot fi schimbat, sunt rac, nu imi pot schimba carapacea asta a mea, iar daca ma superi, te prin cu clestii  de nas, si te strang tare!

Chit ca nu sunt asa cum isi doresc ai mei, sa fiu mai constincios, mai serios, ei ma iubesc! Chit ca sunt incapatanat, complicat, comod, iubita mea ma iubeste. Chit ca sunt mai stresant uneori, prietenul meu cel mai bun, ma asculta, ma incurajeaza, imi este alaturi. Pentru asta printre toate defectele mele, am si o calitate, sa le fiu recunoscator, si sa le fiu dator pe viata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger