Brasov,oras de poveste

Salutare, cu ceva intarziere va spun si eu un calduros La Multi Ani!

Ei bine incep noul an cat se poate de multumit, si satisfacut de locul in care m-am nascut si am crescut, alaturi de oameni buni si mai putini buni, de momente frumoase dar si grele, de ierni reci si veri calde, de tot ce tine de orasul meu de suflet Brasov!


Nu am cuvinte sa descriu locurile si sentimentele traita in locatiile minunate din oras, dar si din afara lui. Astfel, in "colaborare" cu al meu prieten Razvan ( care il gasiti si pe www.marchiz.ro ) ,dorim sa dam startul, unor cadre , cat mai frumoase ,speram noi, ale Brasovului de astazi. O prima tentativa de acest gen se afla in secundele de mai jos. Speram sa va placa, si sa ne ajutati si voi de asemenea cu un feedback de orice tip.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger