Vai, dar ce avem noi aicea


Craciun, cadouri, ne deschidem sufletele si daruim, celor dragi din toata inima un cadou cat mai perfect! 

Dragut as putea spune. Tragi tot anu pentru momente de genul. Sa faci codouri,etc. Dar ce avem noi aici?Avem momente de dezamagire, in majoritatea cazurilor. Motive? Multe, multe motive, principalul ar fi: "Nu asta este ceea ce mi-am dorit, ai mai dat si o gramada de bani pe el...de ce nu esti atent" . Iti pica prost, te simti prost, si din sarbatoare, devine trist totul intr-un moment!Deci mai bine ceva simbolic! Ei bine Sarbatori Fericite va doresc, eu am fugit,ma asteapta o felie de cozonac exact pe gustul meu. Cius!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu




.
Un produs Blogger.

Copyright © / De parca ma cunosti

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger